Regulamin
Operator medyczny
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
MedicCentre spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-954), przy ul. Królowej Marysieńki 20/2, wpisana pod numerem 0000660624 do rejestru przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, której nadano NIP 5213765568 oraz REGON 366435562, o kapitale zakładowym 50.000 zł (dalej jako: „MedicCentre”) umożliwia nabycie usług Opieki Medycznej LUX MED (dalej jako: „Usługi”) w sklepie internetowym dostępnym pod adresem: www.mediccentre.pl (dalej jako: „Sklep”)
Niniejszy regulamin określa zasady nabywania usług Opieki Medycznej LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-678) przy ul. Szturmowa 2 (dalej jako: „LUX MED”).
Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu oraz określa zasady składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania umów na korzystanie z Usług.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Użytkownik Sklepu może uzyskać dostęp do Regulaminu w dowolnym momencie, poprzez kliknięcie linku Regulamin umieszczonego na stronie Sklepu, wydrukowanie lub pobranie Regulaminu w formacie pdf na swoje urządzenie.
- Informacja o Usługach zawierająca opis oraz cenę stanowią zaproszenie do zawarcia umowy na korzystanie z Usług zgodnie z art. 71 k.c.
- Nabycie Usług jest możliwe tylko przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadającą konto poczty elektronicznej (dalej jako: „Klient”)
II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWARCIE UMOWY
- MedicCentre umożliwia zawieranie umów na korzystanie z Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Umowa na korzystanie z Usług Opieki Medycznej LUX MED (dalej jako: „Umowa”) zawierana jest pomiędzy Klientem a MedicCentre, natomiast Usługi są świadczone na rzecz Klienta lub Osoby uprawnionej przez LUX MED.
- Osobą uprawnioną jest osoba, która została wskazana przez Klienta jako osoba uprawniona do korzystania z Usług.
- Warunkiem zawarcia Umowy jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja przez Klienta. Sklep umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składaniu zamówienia.
- Sklep umożliwia nabycie Usługi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu.
- Sklep przyjmuje zamówienia składane za pośrednictwem strony Sklepu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Klient składa zamówienie bez konieczności rejestracji (bez zakładania konta na stronie Sklepu).
- Warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta jest prawidłowe i kompletne wypełnienie wszystkich danych wymaganych do realizacji zamówienia, tj. danych koniecznych do zawarcia Umowy oraz wystawienia faktury za Usługę.
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru pakietu medycznego lub stomatologicznego LUX MED (dalej jako: „Pakiet”), wariantu i ilości Pakietu oraz okresu zobowiązania Umową.
- Kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku oraz jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny, o czym Klient zostaje poinformowany bezpośrednio przed zatwierdzeniem zamówienia.
- MedicCentre potwierdza złożenie zamówienia poprzez przesłanie do Klienta potwierdzenia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Zawarcie Umowy następuje z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia.
- Sklep jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta złożonego za pośrednictwem Sklepu jeżeli zamówienie jest niepełne lub istnieją co do niego jakiekolwiek wątpliwości.
- Bez uszczerbku dla uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, Klient może zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia zamówienia, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji, o którym mowa w pkt 11 powyżej. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
III. ROZPOCZĘCIE KORZYSTANIA Z USŁUGI
- Świadczenie Usług w ramach Pakietu zależy od terminu w jakim Klient wpłaci pierwszą opłatę miesięczną za pierwszy okres płatności, przy czym:
- jeżeli zapłata pierwszej opłaty miesięcznej nastąpiła do 25 dnia miesiąca – aktywacja Pakietu następuje w pierwszym dniu miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym została uiszczona pierwsza opłata miesięczna;
- jeżeli zapłata pierwszej opłaty miesięcznej nastąpiła w okresie od 26 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca – aktywacja pakietu następuje w pierwszym dniu drugiego z kolei miesiąca następującego po miesiącu, w którym została uiszczona pierwsza opłata miesięczna.
IV. CENA, METODA PŁATNOŚCI
- Cena wskazana w podsumowaniu zamówienia stanowi całkowity koszt dostarczenia Usługi dla Klienta.
- Pierwsza opłata, tj. opłata miesięczna za pierwszy okres rozliczeniowy dokonywana jest elektronicznie za pośrednictwem tpay.com po złożeniu zamówienia.
- Dokonanie pierwszej płatności jest warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Kolejne płatności dokonywane są w sposób wskazany w Umowie („Opłaty Miesięczne”).
- Podane ceny są cenami końcowymi, to znaczy zawierają podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości. Ceny podawane są w polskich złotych.
V. REKLAMACJE TOWARÓW
- Każda Usługa nabyta w Sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą Umową.
- Reklamację dotyczącą kwestii medycznych i zasad wykonania Świadczeń Zdrowotnych można zgłosić do LUX MED kierując ją na adres: [email protected] oraz telefonicznie – operatorowi Infolinii LUX MED lub pisemnie na adres: Dział Zarządzania Reklamacjami - Departament Obsługi Klienta, LUX MED sp. z o.o. ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa lub anonimowo lub na formularzu ankiety ocen po wizycie.
- Zgłoszenia i reklamacje niedotyczące kwestii medycznych Klient lub Osoba Uprawniona może składać do MedicCentre za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu: +48 794 116 069, w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: [email protected]. Dane teleadresowe MedicCentre są każdorazowo wskazane na drukach kierowanych do Klienta.
- Proces reklamacyjny nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego uiszczania Opłat Miesięcznych.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail, chyba że reklamujący zażąda otrzymania odpowiedzi na reklamację na innym trwałym nośniku.
- Dla prawidłowego i szybkiego przebiegu spraw sugeruje się, aby każda reklamacja zawierała następujące informacje: dane osoby, której reklamacja dotyczy (imię i nazwisko, numer karty lub data urodzenia, nazwę Pakietu przysługującego Osobie Uprawnionej, adres pocztowy lub elektroniczny, na jaki trafić ma odpowiedź), opis przedmiotu reklamacji i okoliczności jej złożenia (data, miejsce) oraz treść uwag przekazanych przez składającego reklamację, dane osoby składającej reklamację jeśli nie jest nią osoba, której reklamacja dotyczy, datę i podpis reklamującego Klienta (w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej).
- Jeśli osoba składająca reklamację nie jest uprawniona do uzyskania informacji, jakie zawarte być powinny w odpowiedzi (np. reklamacja nie dotyczy jej bezpośrednio a zawarte w wyjaśnieniach informacje mają charakter medyczny) – osoba składająca reklamację otrzymuje odpowiedź opisującą tryb postępowania oraz fakt i termin rozpatrzenia sprawy, zaś informacje o charakterze medycznym mogą być przekazane tylko osobie, której reklamacja dotyczy.
- Odpowiedź na reklamację nie dotyczącą spraw medycznych udzielana jest w terminie do 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji, odpowiedź na reklamacje medyczne – w terminie do 15 dni od dnia przyjęcia skargi. W przypadkach, gdy wyjaśnianie reklamacji lub podjęcie decyzji nie jest możliwe w takim terminie - udzielana jest odpowiedź zawierająca informacje o stanowisku podmiotu rozpatrującego reklamację na dzień udzielenia odpowiedzi, z ewentualną prośbą o wydłużeniu terminu na udzielenie reklamacji.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, pod rygorem nieważności, powinno zostać złożone na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy: [email protected]. Do zachowania terminu złożenia oświadczenia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W wypadku gdy Klient nie złożył przy zawarciu Umowy oświadczenia o zażądaniu wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy i Osoba Uprawniona zażąda od LUX MED wykonania Usługi w ramach nabytego Pakietu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i skorzysta ze Świadczeń Zdrowotnych przed upływem w/w okresu na odstąpienie od Umowy, a następnie Klient od Umowy odstąpi w trybie określonym powyżej, Klient zobowiązany jest do zapłaty za te Usługi na rzecz MedicCentre wynagrodzenia w wysokości ustalonej dla tej Usługi.
- W wypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o zażądaniu wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, które stanowi załącznik do Umowy, Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy, po rozpoczęciu korzystania z Usługi, tj. z chwilą skorzystania przez Osobę Uprawnioną z Usługi /wykonania jej przez LUX MED/ (jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy).
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sklep świadczy na rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:
a) Prezentacja oferty Sklepu,
b) Umożliwianie składania zamówień w Sklepie oraz zawierania Umów drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem,
c) Przesyłanie zamówionej informacji handlowej dotyczącej Usług.
2. Klient uprawniony jest do odstąpienia od Umów zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez Sklep usług wskazanych w pkt 1 lit. c) powyżej.
3. Warunki techniczne świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną są następujące:
a) Dostęp do sieci Internet,
b) Korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej edytowanie dokumentów hipertekstowych (typu Google Chrome, Internet Explorer, FireFox lub podobne),
c) Posiadanie konta poczty elektronicznej,
d) Możliwość otwierania plików pdf.
4. W celu zachowania bezpieczeństwa zalecane jest, aby urządzenie, w którego korzysta Klient było wyposażone w:
a) Wszelkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej,
b) System antywirusowy,
c) Skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall).
5. Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:
a) Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa,
b) Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,
c) Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla MedicCentre,
d) Korzystania z treści zamieszczonych na stronach Sklepu do użytku własnego.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Brak akceptacji postanowień Regulaminu uniemożliwia nabycie Usług oferowanych przez Sklep.
- Do Umowy stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
- MedicCentre zastrzega sobie prawo zmian cen oraz dostępności Usług znajdujących się w Sklepie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- MedicCentre zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 09 grudnia 2019 roku.